Korduma kippuvad küsimused

Mille poolest erinevad tooted? Mudel ja kirjeldus on samad, kuid hind erineb?
Kui toode ja mudel kattuvad, võivad erineda tarnijad, tarneaeg, värvused ja hinnad. Sel juhul on Teil võimalik valida sobivama tarneaja või hinna vahel. Kogu SPECAGRA tootevalik, hinnad ja kogused uuenevad pidevalt. Kas soovitud tooteid saab ka kohapeal vaadata? Kas teil on oma pood?
Jah, meil on SPECAGRA kauplus Tartus. Poodides tutvustame meelsasti toodete võimalusi ja aitame Teil valida sobivaima kauba. Kas saan tellida telefoni teel?
Jah. Kas kohaletoimetamise hind ja aeg sõltuvad tarneaadressist?
Jah.Täpne kohaletoimetamise hind arvutatakse tellitud kaupade kaalu alusel. See summa selgub tellimuse esitamise süsteemis tellimuse kinnitamise hetkel.

Tellimuse kättesaamine Tartus
Ringtee 32a, Tartu, 50105
📞 (+372) 5354 2238 | ✉️ info@specagra.ee
Tööaeg:
E–R 09:00–17:00

Kas ettevõte saab kaupu osta? Kas väljastate arveid?
Jah. Mis on teie tööajad?
Töötame esmaspäevast reedeni kell 09:00–17:00 Kõikide kaupluste kontaktid ja tööajad: https://specagra.miktech.ee/kontaktai/ Kas tooteid saab tellida ka maapiirkondadesse või üksikutesse taludesse?
Jah, toimetame kaupu kohale kogu Eesti territooriumil. Kas tooteid saab osta ka SPECAGRA kauplustest?
Kõiki tooteid saab osta nii SPECAGRA füüsilistest poest Tartust.